http://flickr.com/photos/ingridutz95/

E flickr'ul meu :) Aici puteti vedea mai multe poze :)

vineri, 25 iunie 2010

Pulbere de praf

Am pasit pe drum..
Amar..
Am cautat sa plec
Dar in zadar..

Am vrut sa plec,
Sa fug si sa dispar..
Dar nu am reusit-
Era doar praf.

Iubirea care m-a rapus
Am pus-o intr-un pahar
Apoi incet, incet..
S-a scurs..

Nu vreau sa uit
Si n-o sa pot masca
Trecutul ce m-a urmarit-
Era doar dragostea..

Mii de intrebari
Stau nemiscate
Ca mai apoi sa se reverse
In amintiri uitate.

Din artificii colorate
Tot s-a prefacut in fum
Si stau culcate toate
In pulbere de fum..

Facute scrum
Si aruncate-n vant
Sentimentele uitate
Se fac pulbere de praf

Un comentariu:

Cris spunea...

Scrii frumos. Mai ai probleme, la figuri de stil si chestii, dar in rest, felicitari:). Chiar ai talent şi mă bucur să văd că talentul ăsta o să vină în info:)
Daca ai chef de citit putina proza, ce'i drept, scrisa in cu totul alta maniera, intra pe blogul meu:)